- Home
- /
- Zakelijke diensten
Zakelijke diensten
Om iedere klus naar tevredenheid af te ronden, passen wij onze werkwijze aan op uw wensen en de omstandigheden. Onze flexibiliteit en expertise stelt ons in staat om iedere klus vlekkeloos te laten verlopen.
Bedrijfsverhuizing
Vanwege onze jarenlange ervaring kunt u er van op aan dat ook uw grote en soms ogenschijnlijk onmogelijk verplaatsbare goederen, ongeschonden op de nieuwe locatie aankomen.
Handyman(s)
Heeft u mankracht nodig voor kleinere werkzaamheden ter ondersteuning van uw eigen personeel? Wij hebben vele handige mannen in dienst die bepaalde klussen voor u kunnen uitvoeren zodat uw eigen personeel zich focust op belangrijkere werkzaamheden.
Transport
Al jarenlang verzorgen wij voor verschillende zakelijke klanten het transport van A tot Z. U kunt denken aan een uitgebreid klantenbestand met verkopers van sanitair, bouwmaterialen, maar ook kleinere pakketjes.
Ontruimingen
Wij gaan bij uw ontruiming zeer zorgvuldig te werk. Afval wordt uiteraard afgevoerd naar de stortplaats en keurig gescheiden aangeboden. Het pand in kwestie wordt netjes bezemschoon opgeleverd.
Opslag
Moet een pand worden ontruimd en wilt u enkele spullen bewaren of kunt u de kantoorgoederen nog niet wegzetten op de nieuwe locatie? Dan is het uiteraard mogelijk dat wij de spullen verhuizen naar onze eigen opslag.
Zakelijke dienstverlening
Als verhuisbedrijf hebben wij een hoop ervaring opgedaan in het verhuizen en zakelijke diensten. Maar uiteraard is het niet alleen daarbij gebleven. Op en top professionals worden als handymans op pad gestuurd voor onze zakelijke partners. Voor onze partners voeren wij op regelmatige basis transport uit op een vakkundige en efficiënte wijze. Daarnaast staan wij klaar om volledige ontruimingen uit te voeren en spullen op te slaan in onze beveiligde opslag.
Dit heeft er allemaal toe geleid dat wij een breed gezelschap van zakelijke partners hebben. Ons netwerk bestaat uit zorginstellingen, makelaars, sanitaire verkopers, musea, en allerlei andere ondernemingen en instanties. Heeft u een eenmalige opdracht of werkzaamheden die op regelmatige basis moeten worden uitgevoerd? Neem contact met ons op en wij kijken graag met u naar de mogelijkheden.
Meest gestelde vragen
Komen jullie langs voor een bezichtiging?
Afhankelijk van de verhuissituatie zal besloten worden of een bezichtiging noodzakelijk is. In de meeste gevallen zal het niet nodig zijn voor een offerte op maat.
Hoe ver van te voren kan ik het beste mijn verhuizing bij jullie reserveren?
Om er zeker van te zijn dat wij beschikbaar zijn op de door uw gewenste datum, verzoeken wij u minstens drie weken van te voren uw verhuizing bij ons te reserveren. Uiteraard, ook binnen deze drie weken kijken wij altijd samen met u naar een passende oplossing.
Tot welk bedrag is mijn inboedel verzekerd?
Uw volledige inboedel is zowel tijdens het inladen, als tijdens het transport en uitladen volledig verzekerd. U bent verzekerd per schadegeval tot een bedrag van €25.000,- en u kunt dit ophogen naar €100.000,-
Komen er kosten bij voor (de)montage van bureaus, kasten e.d.?
Nee, u betaalt bij ons een all inclusive uurtarief bij ons. Geen extra kosten voor handyman-werkzaamheden.
Heeft u een andere vraag voor ons?
Bel direct naar +31 (0)85 06 000 18 of +32 330 333 02