- Home
- /
- Zakelijke diensten
- /
- Bedrijfsverhuizing
Kantoorverhuizing
Tijd voor een nieuw pand vanwege een uitbreiding? Moeten kantoorgoederen van de ene vestiging worden verhuisd naar de andere vestiging? Wat de aanleiding ook is, wij zorgen ervoor dat uw bedrijfsverhuizing geruisloos wordt uitgevoerd. Zo kunt u uw focus op andere zaken houden.
Hoewel een particuliere verhuizing en een bedrijfsverhuizing op het oog niet veel verschillen, zitten er in de praktijk toch grote verschillen in. Bij een particuliere verhuizing gaat het voornamelijk om een combinatie van verschillende soorten goederen. Bij een bedrijfsverhuizing gaat het veelal om grotere/zware goederen zijn die lastig te verplaatsen.
Vandaar ook ons advies om dit uit te besteden aan Let’s Move Verhuizingen. Onze professionele verhuizers zorgen ervoor dat de goederen in kwestie vakkundig worden verplaatst. Alles in een vlot tempo, zonder beschadigingen. Zo is de bedrijfsverhuizing binnen een mum van tijd succesvol uitgevoerd. Zo kunnen u en uw collega’s doorwerken zonder last te ervaren en dit allemaal tegen een gunstig tarief.
Kosten kantoorverhuizing
Ondernemen heeft natuurlijk als doel geld verdienen. Dan is het niet de bedoeling dat voor een bedrijfsverhuizing teveel betaald worden. Door onze jarenlange verhuiservaring, zorgen wij dat u altijd binnen uw budget blijft. Wij bekijken altijd met u de mogelijkheden en kunnen u helpen bij andere situatie en ieder budget.
Heeft u een groot budget en wilt u graag de gehele bedrijfsverhuizing uit handen geven? Wij staan voor u klaar! Een gehele bedrijfsverhuizing wordt op gang gezet. U kunt denken aan het inpakken, de bedrijfsverhuizing zelf en het uitpakken van de gehele kantoorinboedel. Op deze wijze kunt u zich blijven focussen op de dagelijkse gang van zaken en kunt u snel weer op de nieuwe locatie aan de slag!
Is er sprake van een kleiner budget of hoeft er simpelweg niet veel gedaan te worden? Ook dan zijn wij de ideale partner voor uw bedrijfsverhuizing. U zorgt ervoor dat de meeste kantoorspullen worden ingepakt en uitgepakt. Wij zorgen ervoor dat de zware en grote objecten vakkundig worden verhuisd. Voor iedere bedrijfsverhuizing staan wij voor u klaar en kunt u rekenen op een hoogwaardige verhuisservice.
Meest gestelde vragen
Komen jullie langs voor een offerte?
Vaak zal een bezichtiging inderdaad noodzakelijk zijn om een nauwkeurig verhuisplan op te stellen. Uiteraard verschilt iedere verhuizing en bespreken wij graag met u de mogelijkheden.
Pakken jullie ook beeldschermen en ander apparatuur in?
Jazeker! Onze getrainde verhuizers zijn in staat gehele werkplekken af te koppelen, in te pakken en weer op de juiste plek en functionerend te zetten in het nieuwe pand.
Hoe is mijn kantoorinboedel of voorraad verzekerd tijdens de verhuizing?
Uw volledige inboedel of voorraad is zowel tijdens het verhuizen in het pand als tijdens het transport volledig verzekerd. U bent verzekerd per schadegeval tot een bedrag van €25.000,-, met de mogelijkheid om dit tot €100.000,- te verhogen.
Zijn er extra kosten voor (de)montage van bureaus e.d.?
Nee, u betaalt bij ons een all-inclusive uurtarief voor de verhuizers. Hier zitten eventuele handyman-werkzaamheden inbegrepen.
Heeft u een andere vraag voor ons?
Bel direct naar +31 (0)85 06 000 18 of +32 330 333 02