Opslagruimte

Zakelijke opslagruimte

Ook voor onze zakelijke partners hebben wij de juiste opslagruimte voor iedere bedrijfsverhuizing. Bij bedrijfsverhuizing komt het veelal voor dat een gedeelte van de inboedel moet worden opgeslagen. Dit kan voorafgaand de bedrijfsverhuizing zijn. Op deze wijze wordt al een gedeelte van het huidige pand vrijgemaakt om bepaalde werkzaamheden af te ronden.

Wij kunnen in zo’n geval efficiënt uw spullen opslaan in een opslagbox. Uw meubels of een gedeelte van de inboedel wordt in een opslagruimte op maat opgeslagen. Zodra u de meubels of inboedel wenst te ontvangen, plannen wij uit het uitladen en verhuizen van de opslag met u in.  

Inpakken inboedel opslag

Bedrijfsverhuizing en opslag

Een bedrijfsverhuizing kan een uitdaging zijn, zeker als u niet weet wat u precies met alle oudere meubels wilt. Dan is het handig om een tijdelijke opslag te huren voor uw spullen. Het huren van een opslagruimte kan soms ingewikkeld zijn. Niet bij ons! Als verhuisbedrijf begrijpen wij dat snel schakelen belangrijk is.

Jarenlange ervaring met bedrijfsverhuizingen zorgt ervoor dat wij met u mee kunnen denken. Wij kennen geen problemen, alleen oplossingen. Het huren van een opslagruimte kan in veel gevallen voor rust zorgen. De meubels of gedeeltelijke inboedel wordt in de opslagruimte geplaatst en u heeft een last minder.  Zodra u de spullen weer kunt plaatsen, heeft u ook gelijk een professioneel verhuisbedrijf die uw spullen uit de opslag haalt! 

Kosten opslagruimte

Het huren van een opslagruimte en de kosten daarvan zijn verbonden aan de periode dat u huurt. Als het gaat om opslag voor de langere termijn, dan zorgen wij altijd voor een gunstige prijs. Wanneer een bedrijfsverhuizing wordt gecombineerd met het huren van een opslagruimte dan wordt hier ook rekening mee gehouden.

Heeft u regelmatig een tijdelijke opslagruimte nodig? Ook hier hebben wij ervaring mee en hanteren wij aantrekkelijke tarieven. Zo hebben wij een aantal partners die regelmatig een opslagbox huren voor één dag of paar dagen. In de meeste gevallen verzorgen wij voor deze partners het transport. Mocht een levering niet plaats kunnen vinden door afwezigheid van de klant, is het tijdelijk huren van een opslagbox ideaal. Zeker bij zwaardere objecten voorkomt u hiermee onnodig gesjouw en dus mogelijke schade van het product. 

Als verhuisbedrijf is flexibiliteit belangrijk en zo gaan wij ook met de tarieven van de opslag te werk. Geen opslag is hetzelfde, van meubelopslag en mini opslag tot inboedelopslag. Door onze ervaring kunnen wij voor iedere opslag een gepaste oplossing  bieden en zijn uw zorgen over spullen opslaan verleden tijd! 

Hoe gaan wij te werk?

l

Uw offerte aanvraag

Vul vrijblijvend het aanvraagformulier in. U voorziet op deze wijze ons van de benodigde informatie om voor uw opslag een offerte op maat op te stellen.

i

Kosteloos en vrijblijvend

Binnen 8 uur heeft u van ons een vrijblijvende offerte in uw mailbox staan. Mocht het zo zijn dat bepaalde zaken ons niet duidelijk zijn, dan nemen wij uiteraard even contact met u op.

Aan de slag

De verhuizers staan enkele minuten voor het afgesproken tijdstip bij u voor de deur. De voorman loopt met u een ronde door het pand om bijzonderheden/voorkeuren door te nemen en licht het plan van aanpak toe.

~

Inladen opslag

De verhuizers verhuizen uw inboedel naar ons beveiligde opslag. Uw inboedel worden zorgvuldig in uw opslagbox geladen en deze wordt afgesloten.

N

Verhuismateriaal bij huren opslag

Al het benodigde verhuismateriaal zoals verhuisdozen, seal en dekens kunnen wij uiteraard leveren. Zo komt er zelfs geen tikkeltje stof op uw kostbare spullen tijdens de opslag.  

N

Opslagruimte beveiligd

Uw spullen staan in onze eigen loods die met camera’s is beveiligd. Daarnaast staan al uw spullen in uw eigen box en wordt deze vergrendeld en niet meer geopend na het inladen tot u hierom vraagt.    

N

Inboedelopslag altijd verzekerd

Uw spullen staan beveiligd opgeslagen en zijn ten alle tijden verzekerd. Wanneer u uw inboedelopslag weer wilt hebben, verzorgen wij het transport vanuit de opslag op een efficiënte en snelle wijze!

Inboedel ingepakt voor opslag

Groottes van de opslagruimten

Verschillende opslagruimtes zorgen ervoor dat wij flexibel kunnen zijn in de prijs van de opslag. Om u spullen voordelig op te kunnen slaan kijken wij samen met u naar de boedel. Voor meubelopslag gebruiken wij de opslagruimte van 8 m3. Deze opslagbox is ideaal voor het opslaan van enkele grotere spullen. 

Op het moment dat u iets meer spullen wilt opslaan, hebben wij ook een opslagbox van 12m3. Ideaal als u bij uw meubelopslag nog verhuisdozen wilt toevoegen bij de huur van de opslagruimte. 

Gaat het om een inboedelopslag van een klein huishouden dan is de opslagruimte van 20m3 ideaal voor u. In deze opslagbox kunt u uw spullen opslaan zonder zorgen. Ook als het gaat om een tijdelijke opslag over een korte periode is deze opslagruimte voor u beschikbaar. 

Ook voor een groter huishouden met een inboedelopslag hebben wij een geschikte opslagruimte. Het opslaan van uw spullen zal dan gebeuren in een opslagbox van 40m3. Stel dat u meerdere grote meubels wilt opslaan, kunt u uiteraard ook deze opslagruimte huren.  

 

 

Jaar ervaring

Al onze diensten worden uitgevoerd door ervaren en gediplomeerde specialisten.

Zakelijke klanten

Wij voeren dagelijks voor verschillende opdrachtgevers verhuizingen uit.

Verhuizingen

Iedere verhuizing staat op zich en voeren wij als verhuisbedrijf met passie uit.

h

Vrijblijvende offerte

Duidelijke communicatie

Efficiënte werkwijze

N

Volledige ontzorging

Klantervaringen

Veelgestelde vragen

Zijn mijn spullen verzekerd tijdens de verhuizing?

Uiteraard! Uw volledige inboedel is zowel tijdens het verhuizen als transport volledig verzekerd.

Hoe ver van te voren kan ik het beste mijn verhuizing bij jullie reserveren?

Om er zeker van te zijn dat wij beschikbaar zijn op de door uw gewenste datum, verzoeken wij u minstens twee weken van te voren uw verhuizing bij ons te reserveren. Echter, ook binnen deze twee weken kijken wij altijd samen met u naar een passende oplossing.

Hoe zorgen jullie ervoor dat mijn spullen niet beschadigen tijdens de verhuizing?

Onze professionele verhuizers zorgen ervoor dat voor het verplaatsen van uw goederen al uw spullen netjes in dekens en seal is ingepakt. Daarnaast gebruiken onze verhuizers voor de fragielere spullen een hoop inpakpapier en/of noppenfolie zodat uw kostbare spullen altijd goed beschermd zijn

Kunnen jullie ook alles voor mij in- en uitpakken?

Uiteraard is dit mogelijk. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u zonder zorgen verhuisd. Indien u het in- en uitpakken zelf liever niet doet, dan nemen wij dit graag op ons.

Kom in contact!

Vul het onderstaande formulier in en ontvang op werkdagen binnen 4 uur reactie.