Verhuiswagen tijdens een verhuizing

Bedrijfsverhuizing  en opslag

Een bedrijfsverhuizing kan een uitdaging zijn, zeker als u niet weet wat u precies met alle oudere meubels wilt. Dan is het handig om een tijdelijke opslag te huren voor uw spullen. Het huren van een opslagruimte kan soms ingewikkeld zijn. Niet bij ons! Als verhuisbedrijf begrijpen wij dat snel schakelen belangrijk is.

Jarenlange ervaring met bedrijfsverhuizingen zorgt ervoor dat wij met u mee kunnen denken. Wij kennen geen problemen, alleen oplossingen. Het huren van een opslagruimte kan in veel gevallen voor rust zorgen. De meubels of gedeeltelijke inboedel wordt in de opslagruimte geplaatst en u heeft een last minder.  Zodra u de spullen weer kunt plaatsen, heeft u ook gelijk een professioneel verhuisbedrijf die uw spullen uit de opslag haalt! 

Zakelijke opslagruimte

Ook voor onze zakelijke partners hebben wij de juiste opslagruimte voor iedere bedrijfsverhuizing. Bij bedrijfsverhuizing komt het veelal voor dat een gedeelte van de inboedel moet worden opgeslagen. Dit kan voorafgaand de bedrijfsverhuizing zijn. Op deze wijze wordt al een gedeelte van het huidige pand vrijgemaakt om bepaalde werkzaamheden af te ronden.

Wij kunnen in zo’n geval efficiënt uw spullen opslaan in een opslagbox. Uw meubels of een gedeelte van de inboedel wordt in een opslagruimte op maat opgeslagen. Zodra u de meubels of inboedel wenst te ontvangen, plannen wij uit het uitladen en verhuizen van de opslag met u in.  

Kosten opslagruimte

Ook voor onze zakelijke partners hebben wij de juiste opslagruimte voor iedere bedrijfsverhuizing. Bij bedrijfsverhuizing komt het veelal voor dat een gedeelte van de inboedel moet worden opgeslagen. Dit kan voorafgaand de bedrijfsverhuizing zijn. Op deze wijze wordt al een gedeelte van het huidige pand vrijgemaakt om bepaalde werkzaamheden af te ronden.

Wij kunnen in zo’n geval efficiënt uw spullen opslaan in een opslagbox. Uw meubels of een gedeelte van de inboedel wordt in een opslagruimte op maat opgeslagen. Zodra u de meubels of inboedel wenst te ontvangen, plannen wij uit het uitladen en verhuizen van de opslag met u in.  

Vraag een offerte aan voor uw opslag 

Verhuizen is niet ons werk, maar onze passie! Daarom helpen we u graag met uw zakelijke opslag. Wat de situatie ook is, we zorgen met ons ervaren team voor een goede afhandeling van uw opslag. Ons team maakt voor uw een verhuisplan en bespreken op basis hiervan de tarieven. Vraag een offerte aan en ontdek samen de mogelijkheden.

Verhuiswagen verhuizing
Verhuizing uit opslag

Meest gestelde vragen

Voor hoe lang kan ik mijn inboedel opslaan en kan dit tussentijds worden verlengd?

 Een tussentijdse opslag van enkele dagen of jarenlange containeropslag zijn beide mogelijk. Indien u langer uw inboedel wilt opslaan dan gepland, is het wel van belang dit tijdig door te geven, maar wij vinden altijd een oplossing.  

Hoe veilig is de opslagfaciliteit en wat zijn de beveiligingsmaatregelen?

Uw inboedel wordt opgeslagen op een 24/7 beveiligd bedrijftereincomplex en het pand zelf is beveiligd met de nieuwste technologie. 

Kan ik mijn inboedel op elk moment ophalen en zijn er beperkingen aan de toegangstijden?

U kunt altijd bij uw inboedel tijdens kantoortijden. Indien het gaat om een containeropslag, dient er wel een afspraak gemaakt te worden. 

Hoe wordt de opslag gefactureerd?

U kunt ervoor kiezen om de opslag per maand, per kwartaal of halfjaarlijks te betalen. 

Heeft u een andere vraag voor ons? 

h

Vrijblijvende offerte

Duidelijke communicatie

Efficiënte werkwijze

N

Volledige ontzorging